Oli d'Oliva Verge Extra Los Omeya

(102 valoracions de clients)

Rang de preus: des de 1,98 € fins a 31,90 €

L'Oli d'Oliva Verge Extra Els Omeia és un AOVE cordovès de collita primerenca, elaborat a l'octubre per la Cooperativa La Unión de Montilla amb olives seleccionades de vol de les varietats hojiblanca i picual.

Aquest suc destaca pel seu color verd intens, el seu afruitat fresc amb notes d'herba acabada de tallar, tomaquera i ametlla, i un equilibri perfecte de picor i amargor mitjans.

Disponible també en la versió fresca sense filtrar acabada de collir, és ideal per potenciar el sabor de carns, formatges curats, pernil ibèric i plats d'alta cuina.

Informació addicional

Descripció

Per què comprar l'oli d'oliva Verge Extra Los Omeya?

Comprar Els Omeya és assegurar un producte de qualitat excepcional. Prové exclusivament d'olives seleccionades de vol, recol·lectades a l'inici de la campanya a l'octubre. En optar per aquesta recol·lecció primerenca, es prioritza el màxim de fragància i frescor sobre la quantitat. El resultat és un exquisit oli verd intens amb reflexos daurats, que destaca per la seva vigorosa aroma a herba acabada de tallar i un deliciós sabor ametllat amb una lleugera amargor.

Notes de tast i maridatge de l'oli Los Omeya

Aquest AOVE presenta un afruitat intens a oliva verda, amb subtils notes de tomaquera, herba fresca i ametlla amarga. A la boca, ofereix un equilibri perfecte amb un picor i amargor mitjans. És l'aliat ideal per potenciar el sabor de carns vermelles, formatges curats, pernil ibèric de gla i peix blau a la planxa, així com per amanir amanides temperades.

Els Omeia sense filtrar

Durant els primers mesos de la collita, aquest AOVE s'envasa completament fresc i tèrbol, sense passar pels dipòsits del celler ni sotmetre's a filtrats. Va directe del trujal a l'ampolla per preservar-ne una frescor màxima i intacta.

Tradició i origen: Cooperativa La Unión de Montilla

Fundada a Còrdova el 1979, la Cooperativa La Unión de Montilla agrupa més de 1.600 socis. En un terrer idoni, fusionen la tradició artesanal amb la tecnologia moderna per donar vida a la prestigiosa marca Los Omeya, elaborada amb les millors varietats de picual i hojiblanca.

Informació addicional

pes N / D
Dimensions N / D
Varietat

Cupatge, Hojiblanca, Picual

Tipus filtrat

filtrat, sense filtrar

envàs

Ampolla 250ml, Ampolla 500ml, Ampolla 1l PET, Garrafa 2l, Llauna 3l, Garrafa 5l, Llauna 5l

intensitat

mitjans de comunicació

Qualitat

Oli d'oliva Verge Extra

Olives collides a

Córdoba

Embotellat a

Córdoba

Consum preferent

18 mesos des de la data d'envasament

Conservació

en lloc fresc i fosc, i tap tancat

Volum

250ml, 500ml, 1l, 2l, 3l, 5l

Preu 500ml

4 € - 6 €

Ecològic

convencional

almàssera

Cooperativa la Unió

102 valoracions en Oli d'Oliva Verge Extra Los Omeya

  1. Ferran C. -

    Com sempre, excel·lent.

    Només una petita queixa: La caixa amb la comanda arribo molt deteriorada.

  2. Alicia B. -

    Caminava temps buscant un oli amb molt de sabor però que no fos fort.
    Aquest oli és exactament això: un gran sabor i una gran suavitat.

  3. FRANCESC R. -

    El vaig descobrir en un viatge a Còrdova, on el vaig poder tastar uns quants dies per esmorzar. En tornar a la meva ciutat el localitze i vaig fer una comanda, no m'ha defraudat, m'encanta i ara ho puc gaudir cada dia.

  4. Teodosi A. -

    Bé. L'oli d'ampolla blanca és molt insípid. No sap res. No ho tornaria a comprar.

  5. PERE R. -

    un gran oli

  6. Victòria L. -

    Una manera còmoda, ràpida i fàcil de tenir el millor oli a casa. Sens dubte tornarem a repetir compra!

  7. Aurora L. -

    Grata sorpresa, molt bon oli i molt bon preu per a aquesta qualitat

  8. AINE P. -

    Un oli extraordinari en tots els sentits.

  9. Eduard g. -

    No puc opinar: oli fresc per rebre

  10. JAIME S. -

    Encara no ha arribat

  11. Raul F. -

    Encara no ha arribat,

  12. Juliol L. -

    Falta prova

  13. miguel h. -

    No puc opinar, encara no he rebut la comanda.

  14. MARTA V. -

    És un oli d'una qualitat excel·lent. El sabor és una delícia.

  15. Sergio A. -

    Molt bon oli

  16. Daniel U. -

    Excel·lent qualitat i atenció al client

  17. Antoni C. -

    Un oli excepcional a un preu molt competitiu.

  18. Cristina A. -

    Excel·lent!

  19. Olegar T. -

    com sempre molt bo

  20. Eduardo C. -

    Ok

  21. Alícia R. -

    Molt bon oli. Ha faltat el detall que soleu tenir amb mi

  22. ESTHER D. -

    Com sempre un oli que repeteixo cada any. Boníssim.

  23. Joaquin L. -

    Com sempre, tot PERFECTE!

  24. Heribert R. -

    molt bo

  25. Sindicat S. -

    Ja coneixia aquest oli. Ho hem regalat als afiliats per Nadal i l'acollida ha estat excel·lent, com s'esperava.

  26. Sebastià V. -

    Deliciós, relació qualitat preu insuperable

  27. Ana B. -

    Fantàstic

  28. Beatriu F. -

    Excelente qualitat preu

  29. Cecile B. -

    Un plaer a la boca com sempre!
    La va recomanar al 100 per 100!

  30. JOSE M. -

    EXCEL·LENT PRODUCTE. MOLT SUAU I GRAN AROMA.

  31. ALAITZ A. -

    Com sempre, deliciós

  32. Julian G -

    Molt bé com altres vegades

  33. Manel P. -

    Doncs la veritat, hi ha una fallada important. La data de consum preferent és molt propera. (agost). Salutacions.

  34. Sonia H. -

    aquest oli és exquisit no es pot fallar

  35. David C. -

    Un AOVE a l'alçada del que s'esperava.

  36. MONTSERRAT O. -

    Ens agrada el seu sabor i soroma

  37. Clara R. -

    L'oli és molt bo, el que no em va semblar bé va ser que el missatger em deixés les dues caixes a l'ascensor i les hagués d'entrar jo sola a casa.

  38. Marga T. -

    L'enviament va arribar en poc temps, però les despeses em van semblar elevades, hauria estat millor esperar una mica més rebaixant els costos…i com ja vaig comentar a Alfonso, un detall, mostres o alguna cosa així, hauria estat un gest bonic. Daltra banda, tot bé i loli molt bo.
    Gràcies i una salutació
    Marga Torres

  39. Marta p. -

    Sí, ja ha arribat la meva comanda. Però em xoca rebre un correu oferint per reservar oli a partir de finals de novembre. Aleshores, el que he rebut és de l'any passat?

  40. Horaci R. -

    Encara no he rebut

  41. Antoni M. -

    No he rebut la comanda

  42. Alfons B. -

    Aquest oli és boníssim, ja el conec acostumo a comprar-lo a Còrdova quan vaig a veure la família i vinc carregat per repartir-lo entre les meves amistats.
    Aquest any per la punyetera pandèmia encara no he pogut desplaçar-me d'aquí que se'ls hagi demanat a Uds.

  43. joan e. -

    Encara no m'ha arribat

  44. José -

    Un oli excel·lent, boníssim posar-lo en un tros de pa.
    Sabor molt intens, una joia.
    Tornaré a comprar així que se m'acabi.
    Gràcies!

  45. Maribel -

    L'enviament rapidíssim, però esperava un oli de color verd com en ocasions anteriors d'altres marques, però aquest que he rebut és groguenc, tèrbol sí però no verd.

  46. Alfonso P. -

    Bon oli amb cos i sap intens

  47. Yoli C. -

    Molt bon producte el tornaré a comprar sens dubte

  48. teodosi A. -

    deliciós per a tot tipus d'usos

  49. Carlos C. -

    Excel lent producte

  50. MARIA M. -

    Altres anys tenia més olor i sabor.

  51. MIRIAM D. -

    Un oli espectacular com sempre.
    Va portar anys comprant-ho i mai em defrauda.

  52. Mabel R. -

    Realment per a nosaltres una nova experiència amb aquest meravellós oli que ho he batejat el verd infinit! :clap::clap:molt exquisits sabors Déu ha creat un diamant verd el qual hem d'Honorar! Doncs els seus resultats no són només per gaudir el paladar, !… també és important a la medicina!!! alts valors nutrients i curatius aquest verd ho té tot magnífic moltes gràcies i moltes benediccions per a vostès amb les seves vendes ! Mabel.

  53. manuel a. -

    Genial com sempre i personal molt seriós.

  54. Joana G. -

    Fa anys que consumeixo aquest oli per a les torrades del matí i per a les amanides, a casa ens encanta

  55. Jordi M. -

    Molt bo, de qualitat.

  56. Bruna P. -

    Tot i un problema de logística que es va resoldre l'oli perfecte.

  57. Ramon p. -

    Bé..per descomptat està bé

    Pel preu que té crec que n'hi ha una mica millors..no lluito millors

  58. Isabel S. -

    És la primera vegada que compro oli en aquesta pàgina i la veritat que en veure aquest sense filtrar no ho vaig dubtar ni un segon. Segur que repetiré, feia anys que no prenia un oli tan bo.

  59. Miguel F. -

    Enviament molt ràpid. Excel·lent qualitat

  60. Jose M. -

    Ja he comprat més vegades i m'agrada força encara que encara no he provat la refinada i sense filtrar de 500cc però suposo que bona com sempre.

  61. RUFINO M. -

    M'encanta

  62. ramir r. -

    Bb

  63. Carmen C. -

    Un oli excel·lent, però molt cars els costos d'enviament

  64. Ferran G. -

    El que a mi particularment m'agrada més verd és el record del sabor que tenia a la memòria de l'oli que antigament havia tastat i això és el que busco

  65. Nicolau M. -

    Tractant-se d'un bon oli, per les valoracions i els comentaris, tenia unes expectatives potser massa altes.
    Esperava un sabor més intens i menys amarg, la veritat.

  66. Naima L. -

    Molt fregat molt bo

  67. Alberto A. -

    El faig servir per a les amanides i va perfecte aportant un sabor extraordinari, és la primera vegada que compro en aquesta pàgina i tot ha anat molt bé i molt ben explicat tot

  68. Alberto A. -

    Un oli verge extra que et deixa un sabor a les teves amanides o amb una bona llesca de pa i oli i tomàquet i si hi afegeixes pernil serrà més ric.
    Recomano aquesta pàgina si vols gaudir d´un bon oli ia un bon preu.

  69. Mohamad A. -

    boníssim

  70. miguel r. -

    Molt bona oli

  71. Marcos C. -

    Ens ha agradat moltíssim té molt bon sabor

  72. Ferran G. -

    el millor oli d'acompanyament que he provat a la meva vida (i ja sóc molt grandet….).

  73. Santiago F. -

    Nosaltres

  74. Lluís V. -

    oli molt rica

  75. Javier B. -

    Enviament ràpid. Oli de gran qualitat. Pur espectacle. Totalment recomanable.

  76. Sergio D. -

    Aquest oli té una olor i un gust increïblement bo. Deuria provar-ho tothom.
    L'única cosa dolenta, el preu. Però tot i així, boníssim.

  77. Manuel N. -

    Molt bé

  78. Josep L. -

    Ric, però ho esperava tèrbol i amb sabor més fort i una mica picant. Gràcies.

  79. juliol d. -

    excelente producto
    bona atenció
    servei immediat

  80. Sergio A. -

    Bon oli

  81. JESUS ​​P. -

    Com sempre, un plaer tastar l'oli fresc durant la temporada. A més obsequi a amics i família amb una botelleta i quedo com un campió

  82. DAVID P. -

    Si és veritat que la tonalitat és igual, no té res a veure en intensitat, olor i matisos respecte a la que vaig comprar l'any passat. No sé a què es deu, però fa la impressió que fos un altre tipus d'olives respecte a la campanya 2022.

  83. Álvaro O. -

    Ho he demanat sense filtrar i efectivament ha estat la decisió correcta!

  84. FRANCESC C. -

    Dens, melós, fort, amb caràcter. Com que a mi m'agrada l'oli.

  85. Maria B. -

    Porto diversos anys comprant-ho i mai falla. Realment en un oli excel·lent

  86. maria m. -

    perfecte com sempre

  87. Manuel g. -

    Ho trobo fantàstic. Tant per amanir amanides com per posar al pa genial

  88. Joseba R. -

    molt car, que ho gaudeixin amb molta salut.

  89. Pere A. -

    Bon oli

  90. Noe M. -

    Buenoo

  91. Alfonso L. -

    malgrat les pujades de preus compensa

  92. Isabel R. -

    Molt Ric, ens ha encantat

  93. Javier S. -

    Comprem 15 litres d'Omeia sense filtrar i ara 15 litres més d'Omeya filtrat. Tots dos són molt aromàtics i deliciosos. No sabria dir quina és millor. El preu és el mateix, és impressionant allò que ha pujat l'oli

  94. CARLES C. -

    Espectacular de sabor i aroma,

  95. Jesús M. -

    Ja no té tan bon aspecte com al novembre, que això fa molt, però de ben segur que estarà igual de bo.

  96. Agustí g. -

    molt bo

  97. Ferran G. -

    des que fa dos anys vaig descobrir l'oli "sense Filtrar" de Los Omeya, ja no utilitzo cap altre oli en tot allò que sigui amaniments i complements.
    Triomfa sempre entre els convidats que tingui a casa a dinar

  98. Fernando Giraldo -

    Em van portar de Còrdova una ampolla de mig litre fa tres anys i... des de llavors ja no he pogut deixar de tenir-lo a casa en quantitat per a qualsevol moment important.

  99. Jose -

  100. Miguel -

    Un oli de qualitat incontestable a un preu molt raonable i una plataforma molt pràctica alhora que una gran amabilitat per part d'Alfonso. Enhorabona !!

  101. Antonio Maestre -

  102. Pablo Fernández apareció (Propietari verificat) -

    Un oli extraordinari

Només els usuaris registrats que hagin comprat aquest producte poden fer una valoració.

Subscriu-te i rep un cupó de descompte per a la teva propera compra

No n'hem pogut validar la subscripció.
Se n'ha fet la subscripció.