περιγραφή
Γιατί να αγοράσετε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Los Omeya;
Η αγορά του Los Omeya εγγυάται ένα προϊόν εξαιρετικής ποιότητας. Προέρχεται αποκλειστικά από ελιές που συλλέγονται με το χέρι, στην αρχή της σεζόν, τον Οκτώβριο. Επιλέγοντας αυτό πρώιμη συγκομιδήΤο μέγιστο άρωμα και η φρεσκάδα έχουν προτεραιότητα έναντι της ποσότητας. Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικό βαθύ πράσινο λάδι με χρυσές ανταύγειες, που ξεχωρίζει για το έντονο άρωμα φρεσκοκομμένου γρασιδιού και μια νόστιμη γεύση αμυγδάλου με μια ελαφριά πικράδα.
Γευσιγνωστικές σημειώσεις και συνδυασμός ελαιολάδου Los Omeya
Αυτό το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο παρουσιάζει ένα έντονη φρουτώδης γεύση Μια πράσινη ελιά, με διακριτικές νότες ντομάτας, φρέσκου χόρτου και πικραμύγδαλου. Στο στόμα, προσφέρει μια τέλεια ισορροπία με ένα μέτρια πικάντικη και πικρή γεύσηΕίναι ο ιδανικός σύμμαχος για την ενίσχυση της γεύσης των κόκκινων κρεάτων, των τυριών που έχουν υποστεί παστές πατάτες, του ιβηρικού ζαμπόν που έχει τραφεί με βελανίδια και των ψητών λιπαρών ψαριών, καθώς και για να συνοδεύσει ζεστές σαλάτες.
Οι αφιλτράριστοι Ομεϋάδες
Κατά τους πρώτους μήνες της συγκομιδής, αυτό το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο εμφιαλώνεται πλήρως. φρέσκο και συννεφιασμένοΧωρίς να περνάει από τις δεξαμενές του οινοποιείου ή να φιλτράρεται, πηγαίνει απευθείας από το ελαιοτριβείο στο μπουκάλι για να διατηρήσει ένα μέγιστη φρεσκάδα και άθικτο.
Παράδοση και προέλευση: Συνεταιρισμός La Unión de Montilla
Ιδρυμένος στην Κόρδοβα το 1979, ο Συνεταιρισμός La Unión de Montilla έχει πάνω από 1.600 μέλη. Σε ένα ιδανικό terroir, συγχωνεύουν τα παράδοση χειροτεχνίας Χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία για να ζωντανέψει η διάσημη μάρκα Los Omeya, φτιαγμένη με τις καλύτερες ποικιλίες Πικουάλ και Χοτζιμπλάνκα.









Φερνάντο Γ. -
Όπως πάντα, εξαιρετικό.
Μόνο ένα μικρό παράπονο: Το κουτί με την παραγγελία έφτασε πολύ κατεστραμμένο.
Αλικία Β. -
Έψαχνα για λίγο καιρό ένα λάδι με έντονη γεύση, αλλά δεν ήταν δυνατό.
Αυτό το λάδι είναι ακριβώς αυτό: υπέροχη γεύση και απαλότητα.
ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ Ρ. -
Το ανακάλυψα σε ένα ταξίδι μου στην Κόρδοβα, όπου μπόρεσα να το δοκιμάσω αρκετές φορές για πρωινό. Όταν επέστρεψα στην πόλη μου, το βρήκα και έκανα μια παραγγελία. Δεν με έχει απογοητεύσει. Το λατρεύω και τώρα μπορώ να το απολαμβάνω κάθε μέρα.
Θεοδόσιος Α. -
Εντάξει. Το λάδι στο λευκό μπουκάλι είναι πολύ άγευστο. Δεν έχει καθόλου γεύση. Δεν θα το αγόραζα ξανά.
ΠΕΡΕ Ρ. -
ένα εξαιρετικό λάδι
Βικτώρια Λ. -
Ένας βολικός, γρήγορος και εύκολος τρόπος για να έχετε το καλύτερο λάδι στο σπίτι. Σίγουρα θα το αγοράσουμε ξανά!
Aurora L. -
Μια ευχάριστη έκπληξη, πολύ καλό λάδι και μια πολύ καλή τιμή για αυτήν την ποιότητα.
ΜΣΑΦ Π. -
Ένα εξαιρετικό λάδι από κάθε άποψη.
Εντουάρντο γ. -
Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη: φρέσκο λάδι προς παραλαβή
ΤΖΕΙΜΙ Σ. -
Δεν έχει φτάσει ακόμα
Ραούλ Φ. -
Δεν έχει φτάσει ακόμα,
Τζούλιο Λ. -
Λείπει η απόδειξη
Μιγκέλ Χ. -
Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, δεν έχω λάβει ακόμα την παραγγελία.
ΜΑΡΤΑ Β. -
Είναι ένα λάδι εξαιρετικής ποιότητας. Η γεύση είναι πεντανόστιμη.
Σέρχιο Α. -
Πολύ καλό λάδι
Daniel U. -
Εξαιρετική ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών
Αντόνιο Γ. -
Ένα εξαιρετικό λάδι σε πολύ ανταγωνιστική τιμή.
Κριστίνα Α. -
Εξαιρετικό!
Ολεγάριο Τ. -
Όπως πάντα, πολύ καλό.
Εδουάρδο Κ. -
Ok
Αλίσια Ρ. -
Πολύ καλό λάδι. Σου έλειψε η μικρή επιπλέον πινελιά που μου δίνεις συνήθως.
ΕΣΘΕΡ Δ. -
Όπως πάντα, ένα λάδι που αγοράζω κάθε χρόνο. Εξαιρετικό.
Χοακίν Λ. -
Όπως πάντα, όλα ήταν ΤΕΛΕΙΑ!
Χεριμπέρτο Ρ. -
Πολύ καλό
Ένωση Σ. -
Ήμουν ήδη εξοικειωμένος με αυτό το λάδι. Το δωρίσαμε στα μέλη μας ως χριστουγεννιάτικο δώρο και η υποδοχή ήταν εξαιρετική, όπως αναμενόταν.
Σεμπάστιαν Β. -
Νόστιμο, ασυναγώνιστη σχέση ποιότητας-τιμής
Ana Β. -
Φανταστικός
Μπεατρίζ Φ. -
Εξαιρετικό calidad precio
Σεσίλ Β. -
Μια απόλαυση στο στόμα όπως πάντα!
Το συνιστώ 100%!
JOSE M. -
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΡΩΜΑ.
ΑΛΑΪΤΖ Α. -
Όπως πάντα, νόστιμο
Τζούλιαν Γ. -
Πολύ καλό, όπως συνήθως.
Μανέλ Π. -
Λοιπόν, υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα. Η ημερομηνία λήξης είναι πολύ σύντομα (Αύγουστος). Με εκτίμηση.
Σόνια Η. -
Αυτό το λάδι είναι εξαιρετικό, δεν μπορείς να κάνεις λάθος με αυτό
David C. -
Ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου.
ΜΟΝΤΣΕΡΑΤ Ο. -
Μας αρέσει η γεύση και το άρωμά του
Κλάρα Ρ. -
Το λάδι είναι πολύ καλό, αυτό που δεν μου άρεσε ήταν ότι ο αγγελιοφόρος άφησε τα δύο κουτιά στο ασανσέρ και έπρεπε να τα φέρω μόνος μου στο σπίτι.
Μάργκα Τ. -
Η αποστολή έφτασε γρήγορα, αλλά το κόστος αποστολής φάνηκε υψηλό. Θα ήταν καλύτερα να περιμέναμε λίγο ακόμα και να μειώσουμε την τιμή. Όπως ανέφερα στον Αλφόνσο, ένα μικρό δώρο, δείγματα ή κάτι τέτοιο, θα ήταν μια ωραία πινελιά. Κατά τα άλλα, όλα ήταν καλά και το λάδι ήταν πολύ καλό.
Ευχαριστώ και τις καλύτερες ευχές
Μάργκα Τόρες
Μάρτα σελ. -
Ναι, η παραγγελία μου έφτασε. Αλλά με έκπληξη έλαβα ένα email που μου προσέφερε να κάνω κράτηση λαδιού από τα τέλη Νοεμβρίου. Λοιπόν, αυτό που έλαβα είναι από πέρυσι;
Οράσιο Ρ. -
Δεν το έχω λάβει ακόμα.
Αντόνιο Μ. -
Δεν έχω λάβει την παραγγελία
Αλφόνσο Β. -
Αυτό το λάδι είναι εξαιρετικό, το ξέρω ήδη, συνήθως το αγοράζω στην Κόρδοβα όταν πηγαίνω να δω την οικογένειά μου και γυρίζω φορτωμένος με αυτό για να το μοιραστώ με τους φίλους μου.
Φέτος, λόγω της καταραμένης πανδημίας, δεν μπόρεσα ακόμα να ταξιδέψω, γι' αυτό σε ρώτησα.
Τζόαν Ε. -
Δεν το έχω λάβει ακόμα.
José -
Ένα εξαιρετικό λάδι, ιδανικό για να το βάλετε σε ένα κομμάτι ψωμί.
Πολύ έντονη γεύση, ένα διαμάντι.
Θα το αγοράσω ξανά μόλις μου τελειώσουν.
Ευχαριστώ!
Maribel -
Η αποστολή ήταν πολύ γρήγορη, αλλά περίμενα ένα πράσινο λάδι όπως σε προηγούμενες περιπτώσεις από άλλες μάρκες, αλλά αυτό που έλαβα είναι κιτρινωπό, θολό ναι αλλά όχι πράσινο.
Αλφόνσο Π. -
Καλό λάδι με σώμα και έντονη γεύση
Γιόλι Κ. -
Εξαιρετικό προϊόν, σίγουρα θα το αγοράσω ξανά
Θεοδόσιος Α. -
νόστιμο για κάθε είδους χρήση
Κάρλος Γ. -
Εξαιρετικό προϊόν
ΜΑΡΙΑ Μ. -
Άλλες χρονιές είχε περισσότερη μυρωδιά και γεύση.
ΜΙΡΙΑΜ Δ. -
Ένα εντυπωσιακό λάδι όπως πάντα.
Το αγοράζω χρόνια και δεν με απογοητεύει ποτέ.
Μέιμπελ Ρ. -
Αυτή είναι πραγματικά μια νέα εμπειρία για εμάς με αυτό το υπέροχο λάδι, το οποίο έχω βαφτίσει Άπειρο Πράσινο! :clap::clap: Εξαιρετικές γεύσεις! Ο Θεός δημιούργησε ένα πράσινο διαμάντι που πρέπει να τιμήσουμε! Τα οφέλη του δεν είναι μόνο για τον ουρανίσκο... είναι επίσης σημαντικά στην ιατρική! Υψηλή θρεπτική και θεραπευτική αξία—αυτό το πράσινο λάδι τα έχει όλα! Υπέροχο! Σε ευχαριστώ πολύ και σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι πολλές ευλογίες και σε σένα και στις πωλήσεις σου! Mabel.
Μανουήλ Α. -
Υπέροχο όπως πάντα και πολύ επαγγελματικό προσωπικό.
Χουάνα Γ. -
Χρησιμοποιώ αυτό το λάδι εδώ και χρόνια σε πρωινό τοστ και σαλάτες. Το λατρεύουμε στο σπίτι.
Τζόρντι Μ. -
Πολύ καλό, υψηλής ποιότητας.
Μπρούνα Π. -
Παρά το πρόβλημα υλικοτεχνικής υποστήριξης που λύθηκε, το τέλειο λάδι αποκτήθηκε.
Ραμόν σελ. -
Λοιπόν... σίγουρα είναι μια χαρά
Για την τιμή, νομίζω ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές... Δεν μιλάω για καλύτερες.
Isabel S. -
Αυτή είναι η πρώτη φορά που αγοράζω λάδι από αυτόν τον ιστότοπο και, ειλικρινά, όταν είδα αυτό το αφιλτράριστο, δεν δίστασα ούτε δευτερόλεπτο. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που είχα τόσο καλό λάδι.
Μιγκέλ Φ. -
Πολύ γρήγορη αποστολή. Εξαιρετική ποιότητα.
Jose M. -
Το έχω αγοράσει αρκετές φορές στο παρελθόν και μου αρέσει αρκετά, αν και δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το εκλεπτυσμένο και αφιλτράριστο των 500cc, αλλά υποθέτω ότι είναι καλό όπως πάντα.
ΡΟΥΦΙΝΟ Μ. -
αγαπώ
Ραμίρο Ρ. -
Bb
Κάρμεν Γ. -
Ένα εξαιρετικό λάδι, αλλά τα έξοδα αποστολής είναι πολύ ακριβά.
Φερνάντο Γ. -
Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα στο πράσινο είναι η ανάμνηση της γεύσης που είχα στο μυαλό μου από το λάδι που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν, και αυτό ακριβώς ψάχνω.
Νικόλαος Μ. -
Δεδομένου ότι ήταν ένα καλό λάδι, με βάση τις αξιολογήσεις και τις κριτικές, οι προσδοκίες μου ήταν ίσως πολύ υψηλές.
Περίμενα μια πιο έντονη και λιγότερο πικρή γεύση, για να είμαι ειλικρινής.
Νάιμα Λ. -
Πολύ τριμμένο, πολύ καλό
Αλμπέρτο Α. -
Το χρησιμοποιώ για σαλάτες και είναι τέλειο, προσθέτοντας μια εξαιρετική γεύση. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω από αυτήν την ιστοσελίδα και όλα πήγαν πολύ καλά και όλα εξηγήθηκαν πολύ καλά.
Αλμπέρτο Α. -
Ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο που αφήνει μια υπέροχη γεύση στις σαλάτες σας ή με μια καλή φέτα ψωμί, λάδι και ντομάτα, και ακόμα πιο πλούσια αν προσθέσετε ζαμπόν Serrano.
Σας προτείνω αυτήν τη σελίδα αν θέλετε να απολαύσετε ένα καλό λάδι σε καλή τιμή.
Μοχάμεντ Α. -
Καταπληκτική
Μιγκέλ Ρ. -
Πολύ καλό λάδι
Μάρκος Γ. -
Μας άρεσε πολύ, έχει υπέροχη γεύση
Φερνάντο Γ. -
Το καλύτερο συνοδευτικό λάδι που έχω δοκιμάσει ποτέ (και είμαι αρκετά μεγάλος πια...).
Σαντιάγο Φ. -
Μας
Λουδοβίκος Β. -
πολύ πλούσιο λάδι
Χαβιέ Β. -
Γρήγορη αποστολή. Λάδι υψηλής ποιότητας. Απολύτως εντυπωσιακό. Συνιστάται ανεπιφύλακτα.
Σέρχιο Δ. -
Αυτό το λάδι έχει απίστευτα ωραίο άρωμα και γεύση. Όλοι πρέπει να το δοκιμάσουν.
Το μόνο μειονέκτημα είναι η τιμή. Αλλά ακόμα κι έτσι, είναι φανταστικό.
Μανουήλ Ν. -
Πολύ καλά
Χοσέ Λ. -
Νόστιμο, αλλά το περίμενα θολό, με πιο έντονη γεύση και λίγο πιο πικάντικο. Ευχαριστώ.
Ιούλιος Δ. -
εξαιρετικό προϊόν
buena atención
άμεση εξυπηρέτηση
Σέρχιο Α. -
Καλό λάδι
ΙΗΣΟΥΣ Π. -
Όπως πάντα, είναι χαρά μου να απολαμβάνω φρέσκο, εποχιακό ελαιόλαδο. Επιπλέον, δίνω ένα μικρό μπουκάλι σε φίλους και συγγενείς και μοιάζω με πρωταθλητή.
ΝΤΕΪΒΙΝΤ Π. -
Ενώ το χρώμα είναι το ίδιο, η ένταση, το άρωμα και οι αποχρώσεις είναι εντελώς διαφορετικές από αυτές που αγόρασα πέρυσι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φαίνονται σαν διαφορετική ποικιλία από τη σοδειά του 2022.
Άλβαρο Ο. -
Το παρήγγειλα αφιλτράριστο και ήταν σίγουρα η σωστή απόφαση!
ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ Γ. -
Πυκνό, απαλό, δυνατό, με χαρακτήρα. Ακριβώς όπως μου αρέσει το λάδι μου.
Μαρία Β. -
Το αγοράζω εδώ και αρκετά χρόνια και δεν απογοητεύει ποτέ. Είναι πραγματικά ένα εξαιρετικό λάδι.
Μαρία Μ. -
τέλειο όπως πάντα
Μανουέλ Γ. -
Νομίζω ότι είναι υπέροχο. Ιδανικό για να ντύσετε σαλάτες ή να το βάλετε στο ψωμί.
Χοσέμπα Ρ. -
Πολύ ακριβό, ελπίζω να το απολαύσετε με υγεία.
Πέτρος Α. -
Καλό λάδι
Νόε Μ. -
Μπουένο
Αλφόνσο Λ. -
Παρά τις αυξήσεις τιμών, αξίζει τον κόπο.
Ιζαμπέλ Ρ. -
Νόστιμο, μας άρεσε πολύ!
Χαβιέ Σ. -
Αγοράσαμε 15 λίτρα αφιλτράριστο ελαιόλαδο Omeya και τώρα άλλα 15 λίτρα φιλτραρισμένο Omeya. Και τα δύο είναι πολύ αρωματικά και νόστιμα. Δεν θα μπορούσα να πω ποιο είναι καλύτερο. Η τιμή είναι η ίδια. Είναι εκπληκτικό το πόσο έχει ανέβει η τιμή του ελαιόλαδου.
ΚΑΡΛΟΣ Κ. -
Εκπληκτικό σε γεύση και άρωμα,
Ιησούς Μ. -
Δεν φαίνεται τόσο καλό όσο ήταν τον Νοέμβριο, κάτι που κάνει μεγάλη διαφορά, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι εξίσου καλό.
Αυγουστίνος Γ. -
Πολύ καλό
Φερνάντο Γ. -
Από τότε που ανακάλυψα το «αφιλτράριστο» λάδι των Los Omeya πριν από δύο χρόνια, δεν χρησιμοποιώ πλέον κανένα άλλο λάδι σε ντρέσινγκ ή συνοδευτικά.
Είναι πάντα μια επιτυχία με όλους τους καλεσμένους που έχετε στο σπίτι για δείπνο.
Φερνάντο Τζιράλντο -
Μου έδωσαν ένα μπουκάλι μισού λίτρου από την Κόρδοβα πριν από τρία χρόνια και... από τότε δεν έχω σταματήσει να το έχω σπίτι σε μεγάλες ποσότητες για οποιαδήποτε σημαντική περίσταση...
jose -
Miguel -
Ένα λάδι αδιαμφισβήτητης ποιότητας σε πολύ λογική τιμή, μια πολύ πρακτική πλατφόρμα και μεγάλη ευγένεια από τον Alfonso. Συγχαρητήρια!
Αντόνιο Μαέστρε -
Πάμπλο Φερνάντες Απαρίσιο (επαληθευμένος ιδιοκτήτης) -
Ένα εξαιρετικό λάδι