Los Umeya Extra Virgin Olijfolie

(102 klantenbeoordelingen)

Prijsklasse: van € 1,98 tot € 31,90

Extra vierge olijfolie De Omajjaden Het is een extra vierge olijfolie uit Cordoba. vroege oogst, geproduceerd in oktober door de coöperatie La Unión de Montilla met geselecteerde olijven van de variëteiten Hojiblanca en Picual.

Dit sap valt op door zijn intense groene kleur, zijn fris fruitig met tonen van vers gemaaid gras, tomaat en amandel, en een perfecte balans tussen gemiddelde pittigheid en bitterheid.

Ook verkrijgbaar in de betreffende versie. vers, ongefilterd Vers geoogst, is het ideaal om de smaak van vlees, gedroogde kazen, Iberische ham en haute cuisine gerechten te versterken.

Aanvullende informatie

Beschrijving

Waarom zou u Los Omeya Extra Virgin Olijfolie kopen?

Door Los Omeya te kopen, bent u verzekerd van een product van uitzonderlijke kwaliteit. Het is uitsluitend gemaakt van met de hand geplukte olijven, geoogst aan het begin van het seizoen in oktober. Door hiervoor te kiezen, bent u verzekerd van een product van uitzonderlijke kwaliteit. vroege oogstMaximale geur en frisheid staan ​​boven kwantiteit. Het resultaat is een voortreffelijke geur. diepgroene olie met gouden accenten, die opvalt door zijn krachtige aroma van vers gemaaid gras en een heerlijke smaak. amandelsmaak met een lichte bitterheid.

Proefnotities en combinatietips voor Los Omeya olijfolie

Deze extra vierge olijfolie presenteert een intens fruitig Een groene olijf, met subtiele tonen van tomaat, vers gras en bittere amandel. In de mond biedt hij een perfecte balans met een gemiddelde pittigheid en bitterheidHet is de ideale bondgenoot om de smaak van rood vlees, gedroogde kazen, eikelgevoerde Iberische ham en gegrilde vette vis te versterken, en om warme salades mee aan te kleden.

De ongefilterde Omajjaden

Gedurende de eerste maanden van de oogst wordt deze extra vierge olijfolie volledig gebotteld. fris en bewolktZonder door de tanks van de wijnmakerij te gaan of gefilterd te worden, gaat het rechtstreeks van de molen naar de fles om de houdbaarheid te garanderen. maximale versheid en intact.

Traditie en oorsprong: Coöperatie La Unión de Montilla

De coöperatie La Unión de Montilla, opgericht in 1979 in Córdoba, telt meer dan 1.600 leden. In een ideaal terroir combineren ze de ambachtelijke traditie Met behulp van moderne technologie brengen we het prestigieuze merk Los Omeya tot leven, gemaakt met de beste druivensoorten. Picual en Hojiblanca.

Aanvullende informatie

gewicht N / D
afmeting N / D
Variedad

Coupage, Hojiblanca, Picual

Filtertype

gefilterd, ongefilterd

houder

Fles van 250 ml, fles van 500 ml, PET-fles van 1 liter, fles van 2 liter, blik van 3 liter, fles van 5 liter, blik van 5 liter

intensiteit

gemiddeld

kwaliteit

Extra vergine olijfolie

Olijven geoogst in

Cordova

Gebotteld in

Cordova

voorkeursconsumptie

18 maanden vanaf de verpakkingsdatum

Behoud

Bewaar op een koele, donkere plaats met de dop gesloten.

Volumen

250 ml, 500 ml, 1 l, 2 l, 3 l, 5 l

Prijs per 500 ml

€ 4 - € 6

ecologisch

conventioneel

Oliepers

La Unión Coöperatie

102-recensies in Los Umeya Extra Virgin Olijfolie

  1. Fernando C. -

    Zoals altijd, uitstekend.

    Een klein minpuntje: de doos met de bestelling was erg beschadigd bij aankomst.

  2. Alicia B. -

    Ik was al een tijdje op zoek naar een olie met veel smaak, maar die niet te sterk was.
    Deze olie is precies wat de naam al zegt: heerlijke smaak en een heerlijke zachtheid.

  3. FRANCISCO R. -

    Ik ontdekte het tijdens een reis naar Córdoba, waar ik het verschillende keren als ontbijt heb kunnen proberen. Toen ik terugkeerde naar mijn eigen stad, vond ik het weer en heb ik een bestelling geplaatst. Het heeft me niet teleurgesteld; ik ben er dol op en kan er nu elke dag van genieten.

  4. Theodosius A. -

    Oké. De olie in de witte fles is erg flauw. Het smaakt nergens naar. Ik zou het niet nog eens kopen.

  5. PERE R. -

    een geweldige olie

  6. Victoria L. -

    Een handige, snelle en gemakkelijke manier om de beste olie in huis te hebben. We zullen het zeker opnieuw kopen!

  7. Aurora L. -

    Een aangename verrassing, zeer goede olie en een zeer goede prijs voor die kwaliteit.

  8. NSAID P. -

    Een buitengewone olie in alle opzichten.

  9. Eduardo G. -

    Ik kan geen oordeel geven: verse olie moet nog worden ontvangen.

  10. JAIME S. -

    Het is nog niet aangekomen.

  11. Raul F. -

    Het is nog niet aangekomen.

  12. Tegen Julio L. -

    Er ontbreekt bewijs.

  13. Miguel H. -

    Ik kan geen oordeel vellen, ik heb de bestelling nog niet ontvangen.

  14. MARTHA V. -

    Het is een olie van uitstekende kwaliteit. De smaak is heerlijk.

  15. Tegen Sergio A. -

    Zeer goede olie

  16. Daniël U. -

    Uitstekende kwaliteit en klantenservice.

  17. Antonio C. -

    Een uitzonderlijke olie tegen een zeer concurrerende prijs.

  18. Cristina A. -

    Uitstekend!

  19. Olegario T. -

    Zoals altijd, erg goed.

  20. Eduardo C. -

    Ok

  21. Alicia R. -

    Een erg goede olie. Je bent alleen dat kleine extraatje vergeten dat je er normaal gesproken wel bij doet.

  22. ESTHER D. -

    Zoals altijd, een olie die ik elk jaar opnieuw koop. Uitstekend.

  23. Joaquin L. -

    Zoals altijd was alles PERFECT!

  24. Heriberto R. -

    zeer goed

  25. Vakbond S. -

    Ik kende deze olie al. We hebben hem als kerstcadeau aan onze leden gegeven en de reacties waren, zoals verwacht, uitstekend.

  26. Sebastian V. -

    Heerlijk, onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding.

  27. Ana B. -

    Fantastisch

  28. Beatriz F. -

    uitstekende kwaliteit prijs

  29. Cecile B. -

    Zoals altijd een genot voor de smaakpapillen!
    Ik raad het 100% aan!

  30. JOSE M. -

    UITSTEKEND PRODUCT. HEEL ZACHT EN MET EEN HEERLIJKE AROMA.

  31. ALAITZ A. -

    Zoals altijd, heerlijk

  32. Julian G -

    Zoals altijd uitstekend.

  33. Manel P. -

    Er is een aanzienlijk probleem. De houdbaarheidsdatum is al heel snel (augustus). Met vriendelijke groeten.

  34. Sonia H. -

    Deze olie is voortreffelijk, hier kun je geen fout mee maken.

  35. David C. -

    Een extra vierge olijfolie die aan mijn verwachtingen voldeed.

  36. MONTSERRAT O. -

    We houden van de smaak en het aroma.

  37. Clara R. -

    De olie is erg goed, wat ik jammer vond, was dat de koerier de twee dozen in de lift had laten staan ​​en ik ze zelf naar binnen moest brengen.

  38. Marga T. -

    De bestelling kwam snel aan, maar de verzendkosten leken hoog. Het was beter geweest om iets langer te wachten en de prijs te verlagen. Zoals ik al tegen Alfonso zei, een klein cadeautje, bijvoorbeeld proefmonsters, zou een leuke attentie zijn geweest. Verder was alles prima en de olie was erg goed.
    Bedankt en vriendelijke groeten
    Marga Torres

  39. Marta p. -

    Ja, mijn bestelling is aangekomen. Maar ik ben verrast dat ik een e-mail heb ontvangen met een aanbod om vanaf eind november olie te reserveren. Dus de e-mail die ik heb ontvangen is van vorig jaar?

  40. Horacio R. -

    Ik heb het nog niet ontvangen.

  41. Antonio M. -

    Ik heb de bestelling nog niet ontvangen.

  42. Alfonso B. -

    Deze olie is uitstekend, dat weet ik al. Ik koop hem meestal in Cordoba als ik mijn familie bezoek en kom dan met een volle voorraad terug om met mijn vrienden te delen.
    Dit jaar heb ik door die verdomde pandemie nog niet kunnen reizen, vandaar dat ik het je gevraagd heb.

  43. Joan E. -

    Ik heb het nog niet ontvangen.

  44. Jose -

    Een uitstekende olie, heerlijk op een sneetje brood.
    Een zeer intense smaak, een juweeltje.
    Ik koop het opnieuw zodra het op is.
    Dank je wel!

  45. Maribel -

    De verzending was erg snel, maar ik had een groene olie verwacht zoals bij eerdere bestellingen van andere merken. Deze die ik ontving is echter gelig, wel troebel, maar niet groen.

  46. Alfonso P. -

    Goede olie met body en intense smaak.

  47. Yoli C. -

    Uitstekend product, ik zal het zeker opnieuw kopen.

  48. Theodosius A. -

    Heerlijk voor allerlei toepassingen

  49. Carlos C. -

    Excelente producto

  50. MARIA M. -

    In andere jaren had het een sterkere geur en smaak.

  51. MIRIAM D. -

    Zoals altijd een spectaculaire olieverfschilderij.
    Ik koop het al jaren en het stelt me ​​nooit teleur.

  52. Mabel R. -

    Dit is echt een nieuwe ervaring voor ons met deze fantastische olie, die ik de naam 'Oneindig Groen' heb gegeven! :clap::clap: Verrukkelijke smaken! God heeft een groene diamant geschapen die we moeten eren! De voordelen beperken zich niet alleen tot de smaakpapillen... het is ook belangrijk in de geneeskunde! Hoge voedingswaarde en geneeskrachtige eigenschappen – deze groene olie heeft het allemaal! Geweldig! Heel erg bedankt, en veel succes met de verkoop! Mabel.

  53. Manuel A. -

    Geweldig zoals altijd en zeer professioneel personeel.

  54. Tegen Juana G. -

    Ik gebruik deze olie al jaren op mijn toast en in salades; we zijn er thuis dol op.

  55. Tegen Jordi M. -

    Zeer goed, hoge kwaliteit.

  56. Bruna P. -

    Ondanks een logistiek probleem dat werd opgelost, werd de perfecte olie verkregen.

  57. Ramon p. -

    Nou...het is zeker prima.

    Voor die prijs zijn er volgens mij betere opties... Ik heb het niet over betere opties.

  58. Isabel S. -

    Dit is de eerste keer dat ik olie via deze website heb gekocht, en eerlijk gezegd, toen ik deze ongefilterde variant zag, heb ik geen moment geaarzeld. Ik ga hem zeker nog eens bestellen; het is jaren geleden dat ik zo'n goede olie heb gehad.

  59. Miguel F. -

    Zeer snelle verzending. Uitstekende kwaliteit.

  60. Jose M. -

    Ik heb het al meerdere keren eerder gekocht en ik vind het erg lekker, hoewel ik de geraffineerde en ongefilterde 500cc-variant nog niet heb geprobeerd. Maar ik neem aan dat die zoals altijd goed is.

  61. RUFINO M. -

    ik hou

  62. Ramiro R. -

    Bb

  63. Carmen C. -

    Een uitstekende olie, maar de verzendkosten zijn erg hoog.

  64. Fernando G. -

    Wat ik vooral prettig vind aan groene olie, is de herinnering aan de smaak die ik in mijn geheugen heb hangen van de olie die ik in het verleden heb geproefd, en dat is precies waar ik naar op zoek ben.

  65. Nicolaas M. -

    Aangezien het, afgaande op de beoordelingen en recensies, een goede olie was, waren mijn verwachtingen misschien te hooggespannen.
    Eerlijk gezegd had ik een intensere en minder bittere smaak verwacht.

  66. Naima L. -

    Heel goed ingewreven, heel goed.

  67. Alberto A. -

    Ik gebruik het voor salades en het is perfect, het geeft een buitengewone smaak. Het is de eerste keer dat ik via deze website heb besteld en alles is heel goed verlopen en alles was erg duidelijk uitgelegd.

  68. Alberto A. -

    Een extra vierge olijfolie die een heerlijke smaak achterlaat in je salades of met een goede snee brood, olijfolie en tomaat, en die nog rijker wordt met Serranoham.
    Ik raad deze pagina aan als je wilt genieten van een goede olie voor een goede prijs.

  69. Mohammed A. -

    Terrific

  70. Miguel R. -

    Zeer goede olie

  71. Marcos C. -

    We vonden het erg lekker, het heeft een heerlijke smaak.

  72. Fernando G. -

    De beste begeleidende olie die ik ooit heb geproefd (en ik ben al behoorlijk oud...).

  73. Santiago F. -

    Onze

  74. Lodewijk V. -

    zeer rijke olie

  75. Xaverius B. -

    Snelle verzending. Olie van hoge kwaliteit. Absoluut spectaculair. Een echte aanrader.

  76. Tegen Sergio D. -

    Deze olie heeft een ongelooflijk lekkere geur en smaak. Iedereen zou hem eens moeten proberen.
    Het enige nadeel is de prijs. Maar zelfs dan is het fantastisch.

  77. Manuel N. -

    Heel goed

  78. Jose L. -

    Lekker, maar ik had verwacht dat het troebel zou zijn, met een sterkere smaak en iets pittiger. Bedankt.

  79. Juli D. -

    excelente producto
    goede aandacht
    onmiddellijke service

  80. Tegen Sergio A. -

    Goede olie

  81. JEZUS P. -

    Zoals altijd is het een genot om te genieten van verse, seizoensgebonden olijfolie. Bovendien geef ik een klein flesje cadeau aan vrienden en familie, en dan sta ik er als een winnaar bij.

  82. DAVID P. -

    Hoewel de kleur hetzelfde is, zijn de intensiteit, het aroma en de nuances totaal anders dan bij de exemplaren die ik vorig jaar kocht. Ik weet niet waarom, maar ze lijken een andere variëteit te zijn dan de oogst van 2022.

  83. Álvaro O. -

    Ik heb hem zonder filter besteld en dat was absoluut de juiste beslissing!

  84. FRANCISCO C. -

    Vol, zacht, krachtig en met karakter. Precies zoals ik mijn olie graag heb.

  85. Maria B. -

    Ik koop het al jaren en het stelt me ​​nooit teleur. Het is echt een uitstekende olie.

  86. Maria M. -

    Zoals altijd perfect.

  87. Manuel g. -

    Ik vind het geweldig. Perfect voor saladedressing of als broodbeleg.

  88. Joseba R. -

    Erg duur, ik hoop dat u er in goede gezondheid van geniet.

  89. Tegen Pedro A. -

    Goede olie

  90. Noe M. -

    Goed

  91. Alfonso L. -

    Ondanks de prijsverhogingen is het de moeite waard.

  92. Isabel R. -

    Heerlijk, we vonden het geweldig!

  93. Javier S. -

    We kochten 15 liter ongefilterde Omeya olijfolie en nu nog eens 15 liter gefilterde Omeya. Beide zijn zeer aromatisch en heerlijk. Ik kan niet zeggen welke beter is. De prijs is hetzelfde; het is ongelooflijk hoeveel de prijs van olijfolie is gestegen.

  94. CARLOS C. -

    Spectaculair qua smaak en aroma.

  95. Jezus M. -

    Het ziet er niet zo goed uit als in november, en dat maakt een groot verschil, maar ik weet zeker dat het net zo goed zal zijn.

  96. Augustinus g. -

    zeer goed

  97. Fernando G. -

    Sinds ik twee jaar geleden de "ongefilterde" olie van Los Omeya ontdekte, gebruik ik geen andere olie meer in dressings of bijgerechten.
    Het is altijd een succes bij alle gasten die je thuis voor het diner hebt.

  98. Fernando Giraldo -

    Drie jaar geleden kreeg ik een halve literfles van Cordoba en sindsdien heb ik er altijd grote hoeveelheden van in huis voor elke belangrijke gelegenheid...

  99. Jose -

  100. Miguel -

    Een olie van onbetwistbare kwaliteit voor een zeer redelijke prijs, een erg praktisch platform en grote vriendelijkheid van Alfonso. Gefeliciteerd!

  101. Antonio Maestre -

  102. Pablo Fernández Aparicio (geverifieerde eigenaar) -

    Een buitengewone olie

Alleen geregistreerde gebruikers die dit product hebben gekocht, kunnen een beoordeling maken.

Abonneer je en ontvang een Kortingsbon voor uw volgende aankoop

We konden uw abonnement niet valideren.
Uw abonnement is gemaakt.