beskrivelse
Guddommelig grønn ekstra virgin olivenolje
Verde Divino Picual
Verde Divino Extra Virgin Olivenolje har en utsøkt smak på ganen, perfekt balansert i bitterhet og krydder, med alle de grønne egenskapene til Picual-oliven. Den kan skilte med en harmonisk aroma som minner om olivenblad, mandel og artisjokk, og den karakteristiske smaragdgrønne fargen til denne typen extra virgin olivenolje.
Olje med intens grønn fruktighet, Den presenterer aromaer av ferske oliven, olivenblad med hint av grønnsaker og med bitter og krydret tydelig merkbar.
Ren olivenjuice, rik på naturlige antioksidanter, hvis egenskaper gjør den til den perfekte allierte for å opprettholde god helse. Derfor er den perfekt både til matlaging og til... bruk rå, den passer til salater, toast, oster, pølser eller grillet kjøtt.
arbequina
Olivensaft som er behagelig på ganen, balansert, glatt i teksturen og med en eksplosjon av aromaer, anbefales å lage sauser. Disse inkluderer hjemmelaget majones, marinering av fisk, tilberedning av lettkrem, gazpacho, wokretter, grilling og kalde supper. Dessuten, takket være dens Glatt smakDen er perfekt til salater, frokoster, rå retter eller bakverk.
Olje med intens grønn fruktig, en juice som har et middels bittert og krydret preg i munnen, og lette toner av tomat og artisjokk.
kongelig
Variasjon med en unik smak i verden Takket være jordens egenskaper på grunn av dens geografiske særtrekk, regnes den som en gourmetolje. Den har dermed en intens grønn farge, en uttalt aroma med et fruktig preg, og på ganen har den en lett krydder og bitterhet.
høy grønn fruktigPå ganen har den en medium bitterhet og krydder, fruktige aromaer av gress, mandel, artisjokk og eple, med hint av tomat. Den er også rik på naturlige antioksidanter og med høyt innhold av enumettede fettsyrersom bidrar til å opprettholde nivåene av colesterol normal.
På kjøkkenet er Royal-varianten ideell for ta rå med oster, salater, bakt fisk, kjøtt, frokoster, salmorejo og til og med bakverk.







Juana G. -
Den har en mild smak; jeg bruker den til steking, og den er deilig. Jeg planlegger også å bruke den til å lage majones.
Jeg liker det også i salater, men til å tilsette i toast foretrekker jeg noe med en sterkere smak, men det er en smakssak.