Los Umeya Sızma Zeytinyağı

(102 müşteri derecelendirmeleri)

Fiyat aralığı: 2,18 € ile 38,50 € arası

Sızma Zeytinyağı Emeviler Bu, Cordoba'dan gelen sızma zeytinyağıdır. erken hasatEkim ayında La Unión de Montilla Kooperatifi tarafından Hojiblanca ve Picual çeşitlerinden seçilmiş zeytinlerle üretildi.

Bu meyve suyu, yoğun yeşil rengiyle öne çıkıyor. taze meyveli Taze kesilmiş çimen, domates ve badem notalarıyla, orta derecede acılık ve acılığın mükemmel bir dengesine sahip.

Aynı versiyonda da mevcuttur. taze filtrelenmemiş Yeni hasat edilmiş bu ürün, etlerin, olgunlaştırılmış peynirlerin, İber jambonunun ve yüksek mutfak yemeklerinin lezzetini artırmak için idealdir.

ek bilgi

tanım

Los Omeya Sızma Zeytinyağını neden satın almalısınız?

Los Omeya'yı satın almak, olağanüstü kalitede bir ürünün garantisidir. Ürün, yalnızca sezonun başlangıcında, Ekim ayında elle toplanan seçilmiş zeytinlerden elde edilir. Bu ürünü seçerek, olağanüstü kalitenin tadını çıkarabilirsiniz. erken hasatMiktar yerine maksimum koku ve tazelik önceliklendirilir. Sonuç, enfes bir kokudur. koyu yeşil yağ Altın rengi ışıltılarıyla öne çıkan, taze biçilmiş çimenin güçlü aromasını ve lezzetli tadını yansıtan bir yer. badem aromalı Hafif bir acılık ile.

Los Omeya zeytinyağının tadım notları ve eşleştirme önerileri

Bu sızma zeytinyağı şunları sunar: yoğun meyvemsi Domates, taze çimen ve acı bademden oluşan ince notalar içeren yeşil bir zeytin. Damakta mükemmel bir denge sunuyor. orta derecede acı ve burukKırmızı etlerin, olgunlaştırılmış peynirlerin, meşe palamuduyla beslenmiş İber jambonunun ve ızgara yağlı balıkların lezzetini artırmak ve sıcak salatalara sos olarak kullanmak için ideal bir yardımcıdır.

Filtresiz Emeviler

Hasadın ilk aylarında bu sızma zeytinyağı tamamen şişelenir. taze ve bulutluŞaraphanenin tanklarından geçmeden veya filtrelenmeden, doğrudan değirmenden şişeye giderek doğallığını koruyor. maksimum tazelik ve bozulmamış halde.

Gelenek ve köken: La Unión de Montilla Kooperatifi

1979'da Córdoba'da kurulan La Unión de Montilla Kooperatifi'nin 1.600'den fazla üyesi bulunmaktadır. İdeal bir bölgede, zanaat geleneği En kaliteli malzemeler kullanılarak üretilen prestijli Los Omeya markasını hayata geçirmek için modern teknoloji kullanıldı. Picual ve Hojiblanca.

ek bilgi

ağırlık N / D
boyutlar N / D
varyete

Coupage, Hojiblanca, Picual

Filtre türü

filtrelenmiş, filtrelenmemiş

Konteyner

250 ml şişe, 500 ml şişe, 1 litre PET şişe, 2 litre şişe, 3 litre bidon, 5 litre şişe, 5 litre bidon

Yoğunluk

medya

kalite

Sızma zeytinyağı

Zeytinler hasat edildi

Cordova

Şişelenmiş

Cordova

tercihli tüketim

Ambalaj tarihinden itibaren 18 ay

Koruma

Kapağı kapalı olarak serin ve karanlık bir yerde saklayın.

Cilt

250 ml, 500 ml, 1 l, 2 l, 3 l, 5 l

500 ml başına fiyat

4 € - 6 €

ecológico

geleneksel

Yağ presi

La Unión Kooperatifi

102 derecelendirme Los Umeya Sızma Zeytinyağı

  1. Fernando C. -

    Her zamanki gibi, mükemmel.

    Tek bir küçük şikayetim var: Sipariş kutusu çok hasarlı geldi.

  2. Alicia B. -

    Uzun zamandır yoğun aromalı ama çok keskin olmayan bir yağ arıyordum.
    Bu yağ tam olarak şöyle: harika bir tat ve harika bir yumuşaklık.

  3. FRANCISCO R. -

    Córdoba'ya yaptığım bir seyahatte keşfettim ve orada birkaç kez kahvaltıda deneme fırsatı buldum. Şehrime döndüğümde de buldum ve sipariş verdim. Beni hayal kırıklığına uğratmadı; bayılıyorum ve artık her gün tadını çıkarabiliyorum.

  4. Theodosius A. -

    Tamam. Beyaz şişedeki yağ çok tatsız. Hiçbir tadı yok. Bir daha almazdım.

  5. PERE R. -

    harika bir yağ

  6. Victoria L. -

    Evde en iyi yağı bulundurmanın pratik, hızlı ve kolay bir yolu. Kesinlikle tekrar satın alacağız!

  7. Aurora L. -

    Hoş bir sürpriz, çok iyi bir yağ ve bu kalite için çok iyi bir fiyat.

  8. NSAID P. -

    Her anlamda olağanüstü bir yağ.

  9. Edward G. -

    Bir görüş bildiremem: taze yağ teslim alınacak.

  10. JAIME S. -

    Henüz gelmedi.

  11. Raul F. -

    Henüz gelmedi.

  12. Julius L. -

    Kanıt eksik.

  13. Miguel H. -

    Henüz siparişi almadığım için yorum yapamam.

  14. MARTA V. -

    Bu, mükemmel kalitede bir yağ. Lezzeti harika.

  15. Sergio A. -

    Çok iyi yağ

  16. Daniel U. -

    Mükemmel kalite ve müşteri hizmeti

  17. antonio c. -

    Son derece rekabetçi bir fiyata olağanüstü bir yağ.

  18. Christina A. -

    Excelente!

  19. Olegario T. -

    Her zamanki gibi, çok iyi.

  20. Eduardo C. -

    Ok

  21. Alice R. -

    Çok iyi bir yağ. Bana her zaman yaptığınız o küçük ekstra dokunuşu özlediniz.

  22. ESTHER D. -

    Her zaman olduğu gibi, her yıl aldığım bir yağ. Mükemmel.

  23. Joaquin L. -

    Her zamanki gibi, her şey MÜKEMMELDİ!

  24. Heriberto R. -

    Çok iyi

  25. Sendika S. -

    Bu yağı zaten biliyordum. Üyelerimize Noel hediyesi olarak verdik ve beklendiği gibi mükemmel bir karşılık aldık.

  26. Sebastian V. -

    Lezzetli, rakipsiz fiyat-performans oranı

  27. Ana B. -

    Harika

  28. Beatriz F. -

    Mükemmel kalite

  29. Cecile B. -

    Her zamanki gibi, damakta enfes bir lezzet!
    Kesinlikle tavsiye ederim!

  30. JOSE M. -

    MÜKEMMEL BİR ÜRÜN. ÇOK YUMUŞAK VE HARİKA BİR AROMASI VAR.

  31. ALAITZ A. -

    Her zamanki gibi, lezzetli.

  32. Julian G. -

    Her zamanki gibi çok iyi.

  33. Manel P. -

    Evet, önemli bir sorun var. Son kullanma tarihi çok yakın (Ağustos). Saygılarımla.

  34. Sonya H. -

    Bu yağ muhteşem, bununla asla yanılmazsınız.

  35. David C. -

    Beklentilerimi karşılayan bir sızma zeytinyağı.

  36. MONTSERRAT O. -

    Tadını ve aromasını çok beğendik.

  37. Clara R. -

    Yağ çok iyiydi, hoşuma gitmeyen şey ise kuryenin iki kutuyu asansörde bırakması ve onları kendim eve taşımak zorunda kalmam oldu.

  38. Marga T. -

    Gönderi hızlı geldi, ancak kargo ücreti yüksek görünüyordu. Biraz daha bekleyip fiyatı düşürmek daha iyi olurdu. Alfonso'ya da belirttiğim gibi, küçük bir hediye, numune veya benzeri bir şey hoş bir jest olurdu. Bunun dışında her şey yolundaydı ve yağ çok iyiydi.
    Teşekkür ve Saygılarımızla
    Marga Torres

  39. Marta s. -

    Evet, siparişim geldi. Ancak kasım ayının sonundan itibaren petrol rezervasyonu yapma teklifi içeren bir e-posta almam beni şaşırttı. Yani, aldığım e-posta geçen yıla ait mi?

  40. Horacio R. -

    Henüz teslim almadım.

  41. Anthony M. -

    Siparişi henüz almadım.

  42. Alfonso B. -

    Bu yağ mükemmel, bunu zaten biliyorum, genellikle ailemi ziyaret etmek için Cordoba'ya gittiğimde alıyorum ve arkadaşlarımla paylaşmak için bolca geri dönüyorum.
    Bu yıl, şu lanet olası pandemi yüzünden henüz seyahat edemedim, bu yüzden size sordum.

  43. Joan E. -

    Henüz teslim almadım.

  44. José -

    Mükemmel bir yağ, ekmeğin üzerine sürmek için harika.
    Çok yoğun bir lezzet, gerçek bir mücevher.
    Bittiği anda tekrar satın alacağım.
    Teşekkürler!

  45. Maribel -

    Kargo çok hızlıydı, ancak daha önce diğer markalardan aldığım gibi yeşil bir yağ bekliyordum, ancak aldığım yağ sarımsı, bulanık evet ama yeşil değil.

  46. Alfonso P. -

    Yoğun kıvamlı ve güçlü aromalı kaliteli bir yağ.

  47. Yoli C. -

    Mükemmel ürün, kesinlikle tekrar satın alacağım.

  48. Theodosius A. -

    her türlü kullanım için lezzetli

  49. Carlos C. -

    Excelente producto

  50. MARIA M. -

    Diğer yıllarda daha güzel kokusu ve tadı vardı.

  51. MIRIAM D. -

    Her zamanki gibi muhteşem bir yağlı boya tablosu.
    Yıllardır alıyorum ve hiç hayal kırıklığına uğratmadı.

  52. Mabel R. -

    Bu harika yağ ile gerçekten yepyeni bir deneyim yaşıyoruz, ona "Sonsuz Yeşil" adını verdim! :clap::clap: Nefis lezzetler! Tanrı, saygı duymamız gereken yeşil bir elmas yaratmış! Faydaları sadece damak zevkiyle sınırlı değil… tıpta da önemli! Yüksek besin ve iyileştirici değer—bu yeşil yağ her şeye sahip! Muhteşem! Çok teşekkür ederim ve size ve satışlarınıza bol şans diliyorum! Mabel.

  53. Manuel A. -

    Her zamanki gibi harika ve son derece profesyonel personel.

  54. Juana G. -

    Bu yağı yıllardır sabah kahvaltılık tost ve salatalarda kullanıyorum; evde çok seviyoruz.

  55. Jordi M. -

    Çok iyi, yüksek kalite.

  56. Bruna P. -

    Lojistik bir sorun yaşanmasına rağmen (ki bu sorun çözüldü), mükemmel kalitede yağ elde edildi.

  57. Ramon s. -

    Pekala... elbette sorun yok.

    Bu fiyata daha iyi seçenekler olduğunu düşünüyorum... Daha iyilerinden bahsetmiyorum.

  58. Isabel S. -

    Bu siteden ilk defa yağ satın alıyorum ve dürüst olmak gerekirse, bu filtresiz olanı görünce hiç tereddüt etmedim. Kesinlikle tekrar alacağım; bu kadar iyi bir yağı yıllardır kullanmamıştım.

  59. Miguel F. -

    Çok hızlı kargo. Mükemmel kalite.

  60. José M. -

    Daha önce birkaç kez satın aldım ve oldukça beğendim, ancak rafine edilmiş ve filtrelenmemiş 500 cc'lik olanı henüz denemedim, ama her zamanki gibi iyi olduğunu tahmin ediyorum.

  61. RUFINO M. -

    Ben encanta

  62. Ramiro R. -

    Bb

  63. Karmen C. -

    Mükemmel bir yağ, ancak kargo ücretleri çok pahalı.

  64. Fernando G. -

    Yeşil renkte özellikle hoşuma giden şey, geçmişte tattığım yağın aklımda kalan lezzetini hatırlatması ve aradığım şey de bu.

  65. Nicholas M. -

    Aldığım değerlendirmelere ve yorumlara bakılırsa, iyi bir yağ olduğu düşünüldüğünde, beklentilerim belki de çok yüksekti.
    Doğrusunu söylemek gerekirse, daha yoğun ve daha az acı bir tat bekliyordum.

  66. Naima L. -

    Çok iyi durumda, çok güzel.

  67. Alberto A. -

    Salatalarda kullanıyorum ve mükemmel, olağanüstü bir lezzet katıyor. Bu siteden ilk kez alışveriş yaptım ve her şey çok iyi gitti, her şey çok iyi açıklandı.

  68. Alberto A. -

    Salatalarınıza veya güzel bir dilim ekmek, zeytinyağı ve domatesle birlikte enfes bir tat bırakan, hatta Serrano jambonu eklediğinizde daha da zenginleşen sızma zeytinyağı.
    Kaliteli bir yağı uygun fiyata almak istiyorsanız bu sayfayı tavsiye ederim.

  69. Muhammed A. -

    Buenísimo

  70. Miguel R. -

    Çok iyi yağ

  71. Marcos C. -

    Gerçekten çok beğendik, harika bir tadı var.

  72. Fernando G. -

    Şimdiye kadar tattığım en iyi eşlikçi yağ (ve artık epey yaşlıyım...).

  73. Santiago F. -

    Bize

  74. Louis V. -

    çok zengin yağ

  75. Javier B. -

    Hızlı kargo. Yüksek kaliteli yağ. Kesinlikle muhteşem. Şiddetle tavsiye edilir.

  76. Sergio D. -

    Bu yağın kokusu ve tadı inanılmaz derecede güzel. Herkes denemeli.
    Tek dezavantajı fiyatı. Ama yine de harika.

  77. Manuel N. -

    Çok iyi

  78. Jose L. -

    Lezzetliydi, ama daha bulanık, daha yoğun bir lezzete sahip ve biraz daha acı olmasını bekliyordum. Teşekkürler.

  79. Temmuz D. -

    mükemmel ürün
    iyi dikkat
    acil servis

  80. Sergio A. -

    İyi yağ

  81. İSA ​​P. -

    Her zaman olduğu gibi, taze, mevsimlik zeytinyağının tadını çıkarmak bir zevk. Ayrıca, arkadaşlarıma ve aileme küçük bir şişe hediye ediyorum ve kendimi bir şampiyon gibi hissediyorum.

  82. DAVID P. -

    Renk aynı olsa da, yoğunluk, aroma ve nüanslar geçen yıl aldıklarımdan tamamen farklı. Nedenini bilmiyorum ama 2022 hasadından farklı bir çeşit gibi görünüyorlar.

  83. Alvaro O. -

    Filtresiz sipariş verdim ve kesinlikle doğru karar vermişim!

  84. FRANCISCO C. -

    Yoğun, yumuşak, güçlü, karakterli. Tam da sevdiğim gibi bir yağ.

  85. Maria B. -

    Yıllardır satın alıyorum ve hiç hayal kırıklığına uğratmadı. Gerçekten mükemmel bir yağ.

  86. Maria M. -

    Her zamanki gibi mükemmel.

  87. Manuel g. -

    Bence harika. Salatalara sos olarak veya ekmeğe sürmek için mükemmel.

  88. Joseba R. -

    Çok pahalı, umarım afiyetle yersiniz.

  89. Pedro A. -

    İyi yağ

  90. Noe M. -

    iyi günler

  91. Alfonso L. -

    Fiyat artışlarına rağmen, buna değer.

  92. İsabel R. -

    Çok lezzetliydi, bayıldık!

  93. Xavier S. -

    Önce 15 litre filtrelenmemiş Omeya zeytinyağı aldık, şimdi de 15 litre filtrelenmiş Omeya zeytinyağı daha aldık. İkisi de çok aromatik ve lezzetli. Hangisinin daha iyi olduğunu söyleyemem. Fiyat aynı; zeytinyağının fiyatının bu kadar artması şaşırtıcı.

  94. CARLOS C. -

    Lezzeti ve aroması muhteşem.

  95. İsa M. -

    Kasım ayındaki kadar iyi görünmüyor, bu da büyük bir fark yaratıyor, ama eminim ki aynı derecede iyi olacak.

  96. Augustinus g. -

    Çok iyi

  97. Fernando G. -

    İki yıl önce Los Omeya'nın "filtresiz" yağını keşfettiğimden beri, salata soslarında veya yemeklerin yanında başka hiçbir yağ kullanmıyorum.
    Evde akşam yemeğine gelen misafirleriniz için her zaman çok beğenilen bir yemek.

  98. Fernando Giraldo -

    Üç yıl önce Cordoba'dan yarım litrelik bir şişe hediye aldım ve o zamandan beri önemli her vesileyle evde bol miktarda bulundurmaktan kendimi alamadım...

  99. Jose -

  100. Miguel -

    Son derece uygun fiyata, tartışılmaz kalitede bir zeytinyağı, çok kullanışlı bir platform ve Alfonso'nun büyük nezaketi. Tebrikler!

  101. Antonio Maestre -

  102. Pablo Fernández Aparicio (Onaylı sahibi) -

    Olağanüstü bir yağ

Sadece bir değerlendirme yapabilir bu ürünü satın almış kayıtlı kullanıcı.

Abone olun ve bir bildirim alın. İndirim kuponu bir sonraki alışverişiniz için

Aboneliğinizi doğrulayamadık.
Aboneliğiniz tamamlandı.